Πολιτική Αλλαγών

 

Αλλαγές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Για κάθε προϊόν μόνο μία αλλαγή γίνεται δεκτή και μπορείτε να αποκτήσετε έως 3 άλλα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Στην περίπτωση αλλαγής προϊόντος σε έκπτωση ή προσφορά, αυτό αλλάζεται στην εκάστοτε τιμή έκπτωσης ή προσφοράς.

Αλλαγές θα γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

1. Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία προκειμένου να μας ενημερώσετε για το αίτημά σας.

2. Το προϊόν να μην έχει φορεθεί και να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε φθορά. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μετά από έλεγχο του επιστρεφόμενου είδους από το κατάστημα.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή,  έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβούμε μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής μας αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη. 

3. Να μην πρόκειται για προϊόντα τα οποία έχουν τροποποιηθεί, χαραχθεί ή κατασκευαστεί ειδικά για εσάς.

4.Το προϊόν να επιστραφεί μαζί με την συσκευασία του και τα συνοδευτικά έγγραφά του (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο, εγγύηση, ετικέτες ή οποιοδήποτε άλλο συνοδευτικό υλικό) τα οποία θα πρέπει να είναι άρτια όπως τα παραλάβατε.

Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση.

5.Να έχετε συσκευάσει το προϊόν με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά τη μεταφορά.

6. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή στα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.

Εάν το προϊόν που αλλάζετε δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, η αλλαγή δε θα γίνει δεκτή και το πακέτο θα σταλεί πίσω σε εσάς με δική σας χρέωση.

Η νέα παραγγελία θα αποσταλεί εντός 5 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το προϊόν που επιστρέφετε και τα μεταφορικά έξοδα θα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Κατά την παραγγελία δαχτυλιδιών είναι στην ευθύνη του πελάτη να παραγγείλει το σωστό μέγεθος. Ένα δαχτυλίδι μπορεί να αλλάξει μέγεθος αλλά αυτό ενδέχεται να εμπεριέχει χρεώσεις.

Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση παραγγελίας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος σας για υπαναχώρηση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική φόρμα υπαναχώρησης που θα βρείτε εδώ και να μας αποστείλετε το σχετικό αίτημά σας.

Επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις που ισχύουν και για τις αλλαγές προϊόντων (Βλ. παραπάνω).

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα και κατά τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επελέγη κατά την παραγγελία. Ειδικώς στην περίπτωση αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων και τα τραπεζικά έξοδα επιστροφής των χρημάτων βαρύνουν τον πελάτη. Σας ενημερώνουμε ότι δε φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν φθορά ή απώλεια  των προϊόντων κατά τη μεταφορά της επιστροφής τους. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που γίνει αντιληπτό, κατά την απόλυτη κρίση μας, ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα, έχουμε κάθε δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία που έχει ήδη καταχωρηθεί στέλνοντας e-mail στο sales@baronjewels.gr ή τηλεφωνικά στο (0030)210-4123007, μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.
Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο ένα δέμα δε γίνει δεκτό ή δεν το παραλάβει ο παραλήπτης με ευθύνη του, θα κληθεί να πληρώσει το συνολικό κόστος των μεταφορικών της αποστολής και επιστροφής του δέματος.

Ελαττωματικά προϊόντα
Όλα τα προϊόντα μας ελέγχονται σχολαστικά πριν σας αποσταλούν. Στη σπάνια περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο ελάττωμα, μπορείτε να μας ενημερώσετε εντός εικοσιτεσσάρων (24) ωρών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να το αντικαταστήσουμε ή να το επιδιορθώσουμε χωρίς επιβάρυνσή σας, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, παρακαλούμε να ελέγξετε τα προϊόντα και τη συσκευασία κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας και αν διαπιστώσετε οποιαδήποτε ζημιά να αποκρούσετε την παραλαβή της και να την επιστρέψετε στον διανομέα.

Μετάβαση στο περιεχόμενο